پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118903
براي رسيدن به توسعه بايد از سليقه‌هاي شخصي و سياسي پرهيز کرد
تاریخ انتشار : 1393/06/25 16:31:05
نمایش : 1512
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: براي رسيدن سريع‌تر به توسعه پويا و همه جانبه بايد از سليقه‌هاي شخصي و سياسي پرهيز کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن رضايي پيش از ظهر امروز در نشست شوراي راهبردي استان چهارمحال و بختياري که در محل استانداري اين استان برگزار شد، اظهار داشت: براي رسيدن سريع‌تر به توسعه پويا و همه‌جانبه بايد از سليقه‌هاي شخصي و سياسي پرهيز کرد.

وي تأکيد کرد: اکنون چهارمحال و بختياري‌هاي مقيم تهران با سليقه‌ها و گرايش‌هاي مختلف سياسي، در کنار يکديگر جمع شده تا در راستاي پيشرفت استان گام بردارند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: اين اقدام بايد در کشور به يک الگو براي استان‌هاي مختلف تبديل شود.

رضايي تصريح کرد: اين حرکت بايد در حمايت دولت يازدهم به دستاوردهاي خوبي برسد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام فکر کردن در سطح بالا براي پيشرفت چهارمحال و بختياري را ضروري دانست و گفت: محور تمامي اقدامات در اين زمينه استانداري است.

وي خاطرنشان کرد: در برنامه‌اي ۱۰ ساله مي‌توان جمعيت چهارمحال و بختياري را به ۲ تا ۳ ميليون نفر با سطح رفاهي بالا افزايش داد.

رضايي با بيان اينکه توسعه در هر منطقه بايستي براساس فرهنگ، توان و استعداد مردم صورت گيرد، اظهار داشت: بايد براي توسعه چهارمحال و بختياري چشم‌انداز مناسبي از سوي صاحب‌نظران و افراد علمي تعريف شود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار کرد: حضور دو جمعيت شهري و عشايري در چهارمحال و بختياري و موقعيت آن بين دو قطب بزرگ کشور يعني خوزستان و اصفهان نقش مهمي در سرعت بخشي به روند توسعه‌اي اين استان دارد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش مهم شيرعليمردان‌خان بختياري در مبارزه با حکومت ستم‌شاهي گفت: در دوران حکومت استبدادي رضا شاه، اين بزرگ مرد بختياري، مدت کوتاهي در شهرکرد حکومت اسلامي تشکيل داد.

رضايي تأکيد کرد: رعايت حجاب بانوان و استفاده نکردن از کلاه پهلوي از جمله قوانين نوشته شده از سوي شيرعليمردان‌خان بختياري در شهرکرد محسوب مي‌شود.

وي رشادت‌هاي مردم چهارمحال و بختياري در تاريخ ايران را بسيار حائز اهميت برشمرد و بيان داشت: راه‌اندازي موزه تاريخي در استان به منظور معرفي اين رشادت‌ها ضرورت دارد
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html